esmaspäev, 5. aprill 2010

Langi uus hullumeelne seadus, paar detaili

Äripäeva lugu, välja on käidud uus seaduseelnõu jällegi Langi poolt (viida peale sattusin blog.tr.ee keskkonna kaudu Inno ja Irja blogis). Ma ei uurinud seda ise, sest see on mingil kahtlasel krüpteertud kujul ja ma ei viitsind uurida, kuidas seda lugeda saab - tõsine IT prohmakas, muidu -, ent usaldan Äripäeva ja tahaksin välja tuua mõningad asjaolud...

Kunagi oli kasutusel selline asi, nagu "häbipost", mis paljudel põhjustel seoses demokraatia tekkega ära kaotati. Ajalugu uurige ise.

Tooksin välja, kuidas on seadus seotud Langi ülejäänud poliitikaga - et siis, see osa, mis ei kattu tema muude asjade kaitseks toodud põhjendustega, selle puhul tuleb eeldada, et need põhjendused on bluff:
  • Kui Lang on väga huvitatud avalikust vabandamisest ja trahvidest, inimeste mainest, siis regulatsiooni puudumine, et sellistel juhtudel tuleb ka meedias vabandada, näitab Langi selleteemalise jutu tühisust ja bluffivat iseloomu - järelikult see ei ole tema üldine huvi, mille seadusandliku tagamisega ta vaeva näeks. Et siis - tuleks samas meedias ka kuulutada, et see ja see kohtu alla kutsutu tunnistati süütuks vms.
  • Ei ole juttu, et sellise võimaliku laimu puhul avalduse teinud või kellegi kohtusse kaevanud isik avalikustataks. Niisama kontrast eelnevaga, mitte, et ma seda soovitaks.
Samuti, detail:
  • Mina saan perioodiliselt bussipiletitrahve; minu meelest ei kasuta täiturid isegi mitte minu meiliaadressi, mis on ometigi püsinud pikki aastaid muutmatuna ...usun, et sotsiaalvõrgustike ja e-maili korralik integreerimine oleks siiski esimene samm.
Jääb täiesti mulje, et peale selle valitsuse töö lõppu võiks keegi kuulutada välja eelnõu, mis tühistaks viimase 4a seadusemuudatused ühe korraga ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar