teisipäev, 11. mai 2010

IRL ja Ühtne Eesti

Nüüd on nii mõneltki poolt tulnud vihjeid, et Ühtne Eesti võis olla seotud IRL'iga. Kui see aga oleks seotud IRLiga, siis kellega..

Priit Toobal on kirjutanud oma blogis, et "Res Publica on tagasi", sellele on viidanud õhtuleht, refereerinud Inno ja Irja kohvik:

"Mart Laar on küll erakonna esimees, kuid kelle eestseisuses? Muidugi Partsi! Eile õhtul uudiseid jälgides tekkis mul paratamatult kujund – isamaalane Mart Laar juhib Res Publicat. Seda muidugi nii kaua kui äraostmatute seltskonnale kasulik ja vajalik on. Usun, et on vaid aja küsimus, mil Parts ise laua otsa istub ja ka formaalselt erakonda juhtima hakkab. Parts ja co võitsid suurelt. Laar kaotas. Aaviksoo kaotas suurelt."
Priit Toobal tundub olevat Keskerakonna peasekretär, kuigi 5min Google otsinguid ei tee selgeks, kas on ka praegu - ilmselt siis on.

Aga nüüd, kui Ühtne Eesti oleks seotud IRL'iga, nagu kõik ühest suust väidavad - see oleks päris naljakas seos.

Samas ma seda ei usu, lihtsalt viitasin, et mida see väide võiks tähendada ;)

5 kommentaari:

  1. See on pr-inimeste seas leviv aktiivselt müüt. Täiesti tõsiseltvõetavad inimesed on seda mulle väitnud.

    Kuid väidet ennast ei saa ma kuidagi tõsiselt võtta...

    VastaKustuta

  2. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke
    meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma
    laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete
    väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne
    nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    VastaKustuta
  3. Laenupakkumine üksikisikute

    Kui teil on vaja rahalist abi, ärge kartke meiega ühendust võtta. Võite saada laenu vahemikus 1.000 € kuni 1.000.000 € väga soodsatel tingimustel kogu seaduslikkuse ja usaldusväärsuse jaoks. Lisateavet rahastamiskorralduste kohta võtke meiega ühendust e-posti teel. E-mail: marxinro@gmail.com

    VastaKustuta
  4. Kiire laen: caravellamariepierre@gmail.com


    Tere, härra ja proua
    Tutvustan teid teile, ma olen proua Marie Pierre, annan laene kõigile, kes soovivad rahalist abi. See on laen väga lihtsate tingimustega üksikisikute vahel. Minu pakkumine jääb vahemikku 2 000,00 kuni 800 000,00 eurot. Minu intressimäär selle laenuperioodi jooksul on 2% ja tagasimakse tehakse igakuiselt.
    Huvi korral võtke minuga ühendust e-posti aadressil caravellamariepierre@gmail.com

    VastaKustuta
  5. Kiire laen: caravellamariepierre@gmail.com


    Tere, härra ja proua
    Tutvustan teid teile, ma olen proua Marie Pierre, annan laene kõigile, kes soovivad rahalist abi. See on laen väga lihtsate tingimustega üksikisikute vahel. Minu pakkumine jääb vahemikku 2 000,00 kuni 800 000,00 eurot. Minu intressimäär selle laenuperioodi jooksul on 2% ja tagasimakse tehakse igakuiselt.
    Huvi korral võtke minuga ühendust e-posti aadressil caravellamariepierre@gmail.com

    VastaKustuta